2. okt. 2013

Hello October!

Da var vi kommet i oktober måned,
og det er først nå jeg kjenner høstens ankomst.

Jeg har nemlig vært så heldig å få nyte sommeren en måned lenger.
I slutten av august dro nemlig meg og min kjære til statene.

De som følger meg på Instagram har fått med seg deler av reisen min der,
men jeg har fått opplevd så mye mer. Bildene ligger fremdeles på kameraet,
og kofferten er pakket ut. Så snart ting begynner å falle på plass,
og bildene har kommet til sin rett kommer jeg til
å dele mer av opplevelsene mine med dere.

Ønsker dere en fin onsdag så lenge!

4 kommentarer:

  1. Så herlig med ein slik tur,kan tenke meg dere koste dere:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  2. Definitely believe that which you stated. Your favorite reason appeared to be
    on the internet the easiest thing to be aware of. I say to
    you, I certainly get irked while people think about
    worries that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole
    thing without having side effect , people could take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    My web blog ... Business Electricity Compare, ,

    SvarSlett
  3. They benefit from the seduction utilizing every one of the hot shots of
    you feel as should you've been about the bed, not just the display of intercourse using one
    with the cams naked but participate. When you increase it creative lighting and
    evocative facial expressions, then you've got a sexy photo even though the skin showed could be PG
    or even G in nature. For several interested those who actually
    wished to work like a cam product as being a strategy to have further money.


    Feel free to visit my web-site: big tits cams ()

    SvarSlett
  4. Nice replies in return of thijs question with firm arguments and explaining the whole thing about
    that.

    My site :: michael lupolover

    SvarSlett