17. juli 2013

Update!

Da kommer en aldri så liten oppdatering fra meg.

Store deler av forrige uke ble tilbrakt i Warsawa,
hvor jeg ferierte sammen med familien min.
Det ble shopping, god mat, tid til trening på hotellet
og en aldri så liten spa behandling. Rene luksus.

Det er herlig med slik påfyll i en ellers så hektisk hverdag.
Sa jeg forresten hektisk hverdag, vel... jeg har jo strengt
tatt sommerferie nå. Dermed er det ikke så hektisk som
jeg skal ha det til, men for det om har dagene mine
gått i ett. På mandag hadde jeg nemlig bursdag,
og i den anledning har mye av tiden gått
til planlegging og forberedelser
til denne dagen - rettere sagt
til lørdagen, da jeg feiret
med gode venner.

Fineste onsdag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått ;o)

    SvarSlett
  2. I am really inspired along with your writing abilities
    as well as with the layout for your weblog.
    Is this a paid topic or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the excellent high quality writing,
    it's uncommon to see a great weblog like this one these days..


    Here is my site - backup windows 8.1 activation ()

    SvarSlett