12. apr. 2013

It's Friday!

Da var det fredag igjen, hvilket betyr helg.
Selv om hver dag for meg nesten føles ut som helg,
ettersom jeg holder på å skrive en avsluttende semesteroppgave.
Ikke misforstå meg nå, det betyr ikke at jeg har fri hver eneste dag.
Men det gir meg den muligheten til å skrive når jeg vil, ta fri når jeg vil.

- Lenge leve den friheten -

Men allikevel forteller kalenderen meg at det er fredag,
hvilket gir kroppen en signal om å ta seg fri fra de daglige gjøremålene.
Dette betyr tid til å gjøre det man ellers gjerne ikke har tid til i ukedagene.

For meg kommer denne helgen til å ta meg ut på festligheter,
i kveld står nemlig innflyttningsfest for tur.
Og jeg skal heller ikke se bort i fra at
meg og bakeutstyret kommer til
å bli gode venner i helgen.


OH YEAH!

Ønsker deg og dine en fortreffelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar