15. mars 2013

Hverdagsglede

For en uke siden fikk jeg en gledelig kommentar på ett av mine tidligere innlegg.
En kommentar som ble lagt igjen av ei som jobber for nettstedet alleoppskrifter.no,
der hun blant annet kommenterer:

"Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på vår Topp Mat Blogg seksjon"

Etter snart ett år på bloggfronten var dette selvfølgelig en veldig kjekk melding for meg å motta,
som dere ser har jeg til høyre side lagt til en widget.

Klikker dere inn på denne widgeten, og blant annet søker på Bringebærcoulis,
vil dere blant annet finne Bringebærcoulis innlegget jeg skrev tidligere
og en rekke andre smakfulle oppskrifter.

For de av dere som er ekstra nysgjerrige på hva mer hun kommenterte,
kan dere klikke dere inn her.

Å bli oppdaget, og i tillegg få den tilbakemeldingen gjør meg veldig glad.

Happy Friday!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar