1. des. 2012

Hello, December.

Endelig viser kalenderen 1. desember.
Hva er vel bedre enn å våkne opp til denne
dagen med å se bakken og husene dekket med nysnø.
Får jeg ikke julestemning nå, så vet jeg ikke når jeg får den.

Her har dagen så langt gått til pynting av hjemmet til jul.
Jeg hadde helt glemt hvor koselig det var med denne høytiden.
Enda mer røde detaljer har kommet til her i huset, me like!
Bilder vil komme, etterhvert som roen har fått senket seg.

I kveld er det på med finkjole og høye hæler,
for i kveld venter julebord med fine folk.


Ønsker alle en nydelig lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Den første snøen er nærmest magisk! Tenk at ett teppet av snø, kan vekke så mange følelser? hihi!

    Kos deg på julebord i kveld!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett