6. des. 2012

Adventsfat

I år valgte jeg å gå fra den tradisjonelle adventstaken,
til å lage mitt eget adventsfat.


Adventsfatet ble seende slik, enkelt og rent.
Men fant fort ut at det ble litt kjedelig,
selv om det var minimalistisk.

Jeg endte opp med å gjøre noen endringer,
og sluttresultatet ble seende slik...


Lys nr. 4 ble byttet ut og erstattet med kongle og potpourri.
Jeg ser at jeg går litt i fra det tradisjonelle,
men lys nr. 4 blir nok byttet ut med
konglen når den tid nærmer seg.

I tillegg lagde jeg en sløyfe med silkebånd,
og tredde på det hvite kubbelyset.


Potpourrien dufter eple, kanel og kryddernellik.
God juleduft!

Lysfat/IKEA, Kubbelys/IKEA, Lysholder med stjerne/Bloomingville,
Telysholder/iittala, Potpourri/Marks and Spencer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar