31. aug. 2012

Rød utfordring

Rød, Rød, Rød


Rød, en farge mange vil forbinde med sinne, fare og krig
Rød, en farge som i asiatisk kultur assosieres med lykke, hell og rikdom
Når jeg ser rød forbinder jeg det med glede, varme og kjærlighet 

Rød, en farge mange gutter synes nok er litt feminint
Rød, en farge mange jenter har lagt sin elsk på
Rød, en farge jeg har blitt veldig glad i


Rød termos, Rød klokke, Rød spiller
Røde puter, Røde tepper, Røde roser
Det har resultert i et hjem med mange Røde detaljer


Jordbær, Kirsebær, og Bringebær
Tyttebær, Stikkelsbær, og Tranebær
Røde Bær, Gode Bær, Friske Bær


Er ikke rød din farge? 
Kanskje du finner din farge hos andre bloggere på 
sin 
denne måneden

3 kommentarer:

  1. Elsker rødt! Fin info om hva fargen representerer i asiatisk kultur! Ønsker deg ei magisk helg!
    Ps. Nå surfer jeg på min iPad med rød cover - selvfølgelig.

    SvarSlett
  2. Rødt er en finfin farge :)
    Herlig bidrag søta!

    Fin søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett