17. aug. 2012

Chocolate Cupcakes

Det har i løpet av den siste tiden blitt en del cupcakes.
Cupcakes er forholdsvis lett å lage,
men kan til tider være tidskrevende.


Dekoreringsdelen er gøy!





Til de av dere som daglig tar turen innom bloggen min
vil jeg bare beklage så mye for minimalt med oppdatering de siste dagene.
Hvor alle dagene har blitt av er jammen ikke godt å vite.

Fadderuken 2012 har kommet i gang, og i år stiller jeg opp som fadder.
Dermed har det vært knapt med tid foran skjermen.

Ønsker deg en strålende fredag!

2 kommentarer:

  1. Du er såå flink!

    Nyyyyt studietida, jeg skulle ønske jeg var flinkere.

    Fin fredag til deg ;)
    Her skal hælene på og en drink med fineste jentene venter i kveld.
    klem

    SvarSlett
  2. Nydelige cupcakes! :D

    SvarSlett