13. juni 2012

Nice



På mandag tok vi (meg og ei venninne) turen videre til Nice.
Nice er en nydelig by! Det er absolutt verdt et besøk hit.
Været har vært helt fantastisk,
i motsetning til Paris hvor vi hadde en del regnbyger.


I skrivende stund befinner jeg meg på flyplassen i Nice,
hvor flyet skal ta oss videre til Barcelona.
Det er en by jeg lenge har hatt lyst til å besøke.
Så jeg gleder meg veldig til de neste dagene,
hvor jeg skal få oppleve en helt ny kultur og ikke minst en ny by.


Til tross for at kroppen har sviktet meg til tider med forkjølelse, feber, hodepine osv.
har jeg hatt en flott uke her i Frankrike.
Jeg har hatt noen fine opplevelser som vil bli lagret for alltid.


De jeg har reist rundt med, og venninnen jeg reiser rundt med ennå er mennesker jeg ble kjent med i fjor sommer. Jeg er så glad for at jeg har fått meg så gode venner. Det er gull verdt.
Vi er flinke til å ta vare på hverandre. Og de har tatt godt vare på meg når kroppen ikke har vært på topp. Det har alt i alt vært en fantastisk tur så langt.


Ønsker dere alle en fin fin dag!

1 kommentar:

  1. Nice er fantastisk! Jeg elsker den byen, sydfrankrike har en helt egen sjarm.

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvarSlett